Tags

, , , , , ,

Grundet travlhed har der desværre været lidt stille fra denne front. Det er jo meget tidskrævende at have en blog kørende. Jeg overvejer om jeg skal lade den fortsætte lidt eller sætte den på standby. Ikke desto mindre er det dejligt opløftende at se hvor mange, der faktisk ser min blog. Jeg har haft over 1000 besøg på min blog, og det er ikke kun danskere, der tjekker den ud. USA, Grækenland, Holland, Norge, Sverige, Canada og Italien har også været på besøg 😉

Her til morgen modtog jeg en mail fra en butik, der hedder Abelone. De kører pt. midseason sale, hvor de har sat masser af rigtig lækre ting ned med 30%. Jeg har endnu engang savlet over nogle favoritter. Hvem der dog bare havde et pengetræ… 🙂

Du kan finde al udsalg her

English: I’ve had a lot going on lately and have not had time to blog. It’s very time consuming to have a blog running, so I am considering whether I should let it continue a little or put it on standby. Nevertheless, it is nice uplifting to see how many actually see my blog. Since the start I have had over 1000 visits to my blog, and it is not only Danes. USA, Greece, Netherlands, Norway, Sweden, Canada and Italy have also been visiting.

This morning I received an email from a store called Abelone. They currently runs midseason sale where they have 30% discount on lots of really cool things. I once again drool over some favorites. Oh, if I just had a money tree … 🙂

You can find the sale here

